به گزارش ایران باران نیوز؛ اردو جهادی توسط گروه جهادی خان توما و قرارگاه مردمی شهید حاج ابراهیم همت با محوریت جامعه هدف اداره بهزیستی ،کمیته امام (ره ) و مردم محروم ساکن روستاها برگزار گردید.
در این اردو خدمات قابل ارائه به مدت ۳ روز شامل ویزیت آنلاین پزشک عمومی و متخصص، کارشناس تغذیه، طب سنتی، حجامت، ماساژ درمانی بوده که بیش از ٢۵٠ نفر از این خدمات بهرمند شدند.
حمیدرضا اکبری مدیر قرارگاه مردمی شهید حاج ابراهیم همت در این اردو جهادی بیان داشت: اهمیت این گونه اردوها خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بوده و در واقع اصل در این اردوها این است که فرصتی برای خودسازی به حساب می آید و البته اینکه ما در این اردوها سعی مان بر این است که تمرین ”ایثار و از خودگذشتگی“ کنیم.
علیرضا حیدری مدیر گروه جهادی خان توما نیز گفت: گروه‌ جهادی خان توما با پشتیبانی و برنامه ریزی قرارگاه مردمی شهید حاج ابراهیم همت که از جریانات فعال در حوزه محرومیت زدایی در کشور محسوب می شود تصمیم گرفت در روز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در حوزه سلامت و پزشکی با تمام بضاعتش به ارائه خدمت رایگان در منطقه محروم شهرستان سوادکوه بپردازد.
وی در آخر بیان کرد: جهاد ادامه دارد و جا دارد از شورا و دهیار ی روستا اساس سوادکوه نیز جهت همراهی در این اردو جهادی تشکر ویژه داشته باشیم.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *