به گزارش ایران باران نیوز؛ همایش تجلیل از آموزش دهندگان اداره سوادآموزی شهرستان با حضور صالح زاده فرماندار شادگان، منصوری امام جمعه شادگان،حداد پور رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان عسکروای رئیس اداره نهضت سواد آموزی، آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی و جمعی از فرهنگیان شهرستان شادگان در محل سالن اجتماعات شهید مدرس اداره آموزش وپرورش برگزار شد.

دکتر صالح زاده فرماندار شادگان ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته موارد بی سواد در شهرستان شناسایی و به همت رئیس اداره نهضت سواد آموزی و آموزش دهندگان سواد آموزی و آموزش وپرورش و با تلاش های بی دریغ همکاران و آموزش دهندگان روز به روز شاهد کاهش بی سوادان در جامعه خواهیم بود.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان شادگان عنوان کرد: برای ریشه کنی بی سوادی و پیشرفت و اعتلای کشور همه باید تلاش کرده و برای رسیدن به یک جامعه ای آرمانی موانع را پشت سر بگذاریم.

حدادپور مدیر آموزش وپرورش شادگان نیز ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین( س) و تبریک هفته سواد آموزی در مراسم گرامیداشت هفته سواد آموزی با بیان اینکه ارتقای جایگاه شهرستان در سواد آموزی بسیار ارزشمند است گفت: پیام امام خمینی (ره) در همان روزهای اول انقلاب یک جریان بالنده اجتماعی در جهت هم افزایی ملی و رشد اجتماعی ایجاد کرد.

وی در ادامه افزود: از نخستین اقدامات امام راحل (ره) تشکیل دو نهاد نهضت سواد آموزی و کمیته امداد بود تا به این وسیله جهل و فقر را در کشور از بین ببرند.

لازم به ذکراست:در پایان این مراسم هدایای توسط فرمانداری شادگان به آموزش‌دهندگان اداره سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان تقدیم شد.

خبرنگار ناصرحکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *