به گزارش ایران باران نیوز، امام جمعه شهرستان هندیجان تاکید بر تقویت برنامه ها و مجالس قرآنی و اهل بیت (ع ) شد و مسئولین به این امر تلاشی دو چندان داشته باشند و همچنین مشکل آب شرب روستای دهنو حل شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته باتسلیت ایام فاطمیه( س) گفت: موضوع قرآن و عترت درسطح شهرستان هندیجان و دیگر مکان ها تقویت بشود و ما در جامعه اسلامی و شیعه زندگی می کنیم و مجالس قرآنی واهل بیت (ع ) بایستی رنگ بوی بهتری در شهرستان هندیجان باشد.

وی افزود: از تلاش هایی که ترویج قرآن شده تشکر می شود ولی کافی نیست و بایستی بیشتر از قبل اینگونه مجالس قرآن و مفاهیم به نقطه مطلوبی برسد و مسُولین به این امر باجدیت پای کار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی اضافه کرد: آب شرب روستای دهنو شهرستان هندیجان که سالیان سال هست مشکل دارد خط لوله ای اختصاص داده بشود تا مانند دیگر روستاها از نعمت آب برخوردار شود.

وی در پایان با بیان انتخابات پیش رو در کشور گفت: انتخابات بر ۴ محور راهبردی در اصل دنبال می کنیم یکی مشارکت، دومی سلامت و سومی امنیت و چهارمی رقابت است که ان شالله شاهد حضوری پرشور در انتخابات خواهیم بود.

خبرنگار ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *