به گزارش ایران باران نیوز ازامیدیه، نمایشگاه صنایع خلاق با همکاری کارکنان، اساتید، دانشجویان و هنرمندان شهرستان امیدیه با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد.
دکتر محمد بهروزیان نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه گفت: این نمایشگاه همزمان با آغاز هفته پژوهش و به مناسبت روز دانشجو از 11 آذر شروع به فعالیت نموده و تا پایان روز جمعه 17 آذر در محل سالن اجتماعات دانشگاه دایر خواهد بود.
بهروزیان نژادافزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ اثر شامل نقاشی خط، سنگ نوشته، خوشنویسی و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده است.
وی درپایان گفت: این نمایشگاه با حضور اساتید، کارکنان، دانشجویان و جمعی از هنرمندان شهرستان امیدیه به منظور ترویج استفاده از صنایع دستی، آشنایی بیشتر مردم با آنها و حمایت از هنرمندان  و کارآفرینان شهرستان برگزار شده است.
در حاشیه این نمایشگاه نیز انجمن حافظ خوانی شهرستان امیدیه با حضور تعدادی از شاعران و نویسندگان و هنردوستان شهرستان، جلسه حافظ خوانی و نقد و بررسی اشعار حافظ را تشکیل دادند.

خبرنگار ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *