به گزارش ایران باران نیوز، جلسه تکریم و معارفه شهردار دارخوین با حضور دکتر صالح زاده فرماندار شادگان، بخشدار دارخوین ، شهرداران شادگان ، خنافره و دارخوین ، رئیس و اعضای شورای شهر دارخوین در محل فرمانداری برگزار شد.

دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به ظرفیت های دارخوین ، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های شرکت ها و نیروگاه اتمی دارخوین و با فراهم نمودن شرایط سرمایه گذاری در منطقه به رشد و توسعه شهر دارخوین کمک شایانی خواهد کرد.

فرماندار شادگان همچنین با بیان اینکه عقب ماندگی شهرداری دارخوین در زمینه عمران شهری باید جبران شود،گفت:توسعه عمران شهری ، زیباسازی و ساماندهی شهری از اولویت شهردار جدید دارخوین باشد.

صاح زاده تاکید کرد:مجموعه فرمانداری شادگان برای توسعه و پیشرفت شهر دارخوین در کنار مجموعه شهرداری و شورای شهر دارخوین خواهد بود تا مشکلات شهری بصورت اساسی رفع گردد.

فرماندار شادگان در پایان جلسه از زحمات و تلاشهای حسن دلفی سرپرست پیشین شهرداری دارخوین تقدیر و تشکر کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای مهدی جبوری به عنوان شهردار جدید ، انتصاب وی را تبریک گفت.

خبرنگار ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *