به گزارش ایران باران نیوز، بمناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ،مراسم جشن روز پرستار و تجلیل از کادر درمان و پرستاران با حضور صالح زاده فرماندار شادگان،منصوری امام جمعه شادگان، شبیبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان،دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دکتر طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات و حوزه سلامت در محل سالن اجتماعات بیمارستان شهید معرفی زاده برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار، اظهار داشت:پرستاران به برکت از حضرت زینب (س) نقش مهمی در توسعه سلامت دارند و بدون تردید این تلاش‌ها در نزد خداوند متعال از اجر والایی برخوردار است.

رئیس شورای سلامت شادگان با بیان اینکه مردم همواره قدردان تلاش های کادر درمان و به ویژه قشر زحمتکش پرستاری هستند، گفت: به روح بلند همه شهدا به ویژه مدافعان سلامت درود می‌فرستیم که در زمان شیوع کرونا با ایثار و از خود گذشتگی جان خود را برای سلامت جامعه جانفشانی کردند.

رئیس شورای اداری شادگان همچنین با تقدیر و تشکر از اهتمام نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای توسعه خدمات بهداشت و درمان شهرستان ،گفت:از دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتظار می رود در راستای تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمان نگاه ویژه ای داشته باشند که با بهره برداری این پروژه ها منشا خدمات خوبی برای شهرستان باشد.

فرماندار شادگان بیان کرد:با مدیریت منسجم دکتر طاهری مدیر شبکه شبکه بهداشت و درمان شادگان و همراهی پرسنل توانستند رضایت نسبی برای شهروندان بوجود آورند.

صالح زاده ،گفت: اقدامات بنیاد علوی در سطح شهرستان شادگان بویژه در حوزه بهداشت و درمان بسیار با اهمیت و ارزشمند است که صمیمانه از این نهاد تقدیر و تشکر می نمایم.

در پایان این مراسم از پرستاران و کادر درمان بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان با اهدای هدایای و لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *