به گزارش ایران باران نیوز از هندیجان درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست حسین بحرکانی فرماندار شهرستان هندیجان و با حضور اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان؛ در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.
حسین بحرکانی فرماندارهندیجان در این جلسه ضمن تقدیر از گزارشات کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرگفت: آموزش مقدمه پیشگیری است بنابراین باید با تهیه و تدوین برنامه های آموزشی نسبت به آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم ازجمله مدارس و خانواده ها سیاست گذاری های لازم در شهرستان صورت گیرد.
وی افزود:دشمنان نظام جمهوری اسلامی وکشوردراین فکرقرارگرفتندکه باهرچه درتوان دارندبه جوانان ونوجوانان ضربه بزنندوبا توزیع موادمخدرومشروبات اِلکلی هدفشان رااجراکنند.
گفتنی است در این جلسه اعضا موضوعاتی از قبیل برگزاری مداوم کلاس ها و کارگاههای آموزشی در سطح شهرستان و مدارس با هدف آگاهی بخشی، یادگیری و مبارزه با آسیبهای اجتماعی به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *