به گزارش ایران باران نیوز روح الله درخشان سرپرست شهرداری هندیجان گفت: عملیات قیرپاشی با هدف آسفالت ریزی در معابر مسکن مهر انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی مردم، بهسازی کوچه و معابر است افزود: در همین راستا و به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود تردد وسایل نقلیه، عملیات آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر توسط شهرداری در حال انجام است.

درخشان عنوان کرد: عملیات اجرایی آسفالت ریزی خیابان اصلی مسکن مهر هندیجان جنوبی نیز توسط نیروهای پرتلاش واحد عمرانی و با همکاری واحد موتوری انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری هندیجان ادامه داد: بهسازی تابلو های ترافیکی سطح شهر در حال انجام است و عملیات نصب و بهسازی تابلوها و علائم ترافیکی به‌ منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی، تسهیل در تردد معابر در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: علاوه بر جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در معابر سطح شهر، تابلوهایی که به مرور زمان دچار فرسودگی شده اند نیز تعویض می‌شود.

سرپرست شهرداری هندیجان خاطرنشان کرد: نصب تابلوهای راهنمایی و علائم مختلف ترافیکی در سطح شهر، با هدف بهبود عبور و مرور شهری و تامین ایمنی شهروندان می باشد.

درخشان در پایان گفت: خط کشی عابر پیاده و رنگ آمیزی سرعتکاه‌های روبروی مدارس شهر هندیجان از جمله اقداماتی بود که توسط نیروهای واحد زیباسازی اجرایی شد.

خبرنگار: ناصرحکیمی

۴/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *