به گزارش ایران باران نیوز از هندیجان مراسم اجتماع بزرگ جوانان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانش آموزان مدارس و جوانان در سالن اجتماعات خسروی برگزارشد.

در این مراسم حجت السلام سید حمید حسینی امام جمعه هندیجان گفت: بستر ترکیبی دشمن در فضای مجازی قصد جوانان و دانش آموزان را دارد شما باید مراقب باشید که فریب دشمنان انقلاب و کشور را نخورید.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب قرار داریم دستاوردهای زیادی در گام اول برکات زیادی داشتیم و تعداد بسیاری از جوانان و نوجوانان در راه انقلاب به شهادت رسیدند.

حسینی گفت: شما جوانان و نوجوانان بیاید پیشرفت‌ها و آرمانهای انقلاب که با خون شهدا به ثمر و آبیاری رسید خاطرات جنگ و ایثارگریها رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به نسل جدید و جوانان انتقال دهید.

در این مراسم بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان نوجوانان و جوانان و دیگر اقشار شهروندان حضور داشتند و در پایان به ۲۰ نفر که در جشنواره مالک اشتر انتخابی که برتر شناخته شده بودند لوح تقدیر اهدا شد.

خبرنگار: ناصر حکیمی

۴/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *