سرهنگ مراد سروستانی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان با حضور معاونت های انتظامی به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت امام مهدی(عج) ، به همراه تقدیر از رسانه های خبری شهرستان هندیجان برگزار نمود. جانشین فرمانده انتظامی شهرستان(سرهنگ مراد سروستانی ) با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام مهدی (عج ) گفت:
وی افزود: از تعامل و همکاری خبرنگاران در انعکاس به موقع و شفاف اخبار  پلیس در طول سال صمیمانه تقدیر و تشکر می شود و انتظار می رود همانند گذشته هشدارهای پلیسی مخصوصا در چهارشنبه سوری آخر سال، تعطیلات نوروزی و روز طبیعت و ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت ها با پلیس شهرستان در اطلاع رسانی همکاری داشته باشند.
سرهنگ سروستانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان ادامه داد: پلیس با تمام ظرفیت ها و امکانات بصورت شبانه روز درخدمت مردم است و همچنین در ایام تعطیلات نوروزی نیروی انتظامی با تدابیر سرهنگ میرمقدم فرماندهی محترم اقدامات خوب و تاثیرگذاری برای آرامش و امنیت مردم شهرستان و مسافران نوروزی آماده شده که انجام خواهند گرفت. وی درپایان ازشهروندان هندیجان درخواست داریم که در ایام چهارشنبه سوری آخر سال
به ویژه جوانان و نوجوانان مراقب سلامتی شهروندان باشند که به کسی در این شب آسیبی وارد نشود طبق قانون به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

خبرنگار : ناصر حکیمی

post Rating

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *