به گزارش ایران باران نیوز مجتبی یوسفی نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز باوی حمیدیه و کارون در گفتگو با شبکه استانی خوزستان فعالیت‌ها و عملکرد حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

⭐️ بنیاد مسکن در سال ۱۳۹۹ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار داشت ما سال گذشته ۱۹۵ میلیارد تومان در حوزه مسکن در روستاها هزینه کردیم.بیش از ۲۵۰۰ روستا را در حال زیرسازی داریم که حتی برخی مسئولین محلی پایشان را آنجا نگذاشته اند ولی ادعا می کنند که با پیگیری آنها کار صورت گرفته است.اگر فلان مسئول ملی را جهت افتتاحیه دعوت کرده بودیم آن موقع می توانستیم اعتبارهای آینده را نیز دریافت کنیم.

⭐️ در حوزه تربیت بدنی که کل اعتبارش ۱۷ میلیارد تومان بوده.در دو سال گذشته و از طریق مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت موفق به جذب ۷۰ میلیارد تومان شده ایم‌ و با این اعتبارات زمین های ویس و ملاثانی و شیبان را آماده بهره برداری شده اند.

⭐️ با جذب اعتبار از مجلس و تلاش های وزارت نیرو و آب و فاضلاب و نیروهای سپاه و بسیج سازندگی ۱۸۵۰ روستا آبرسانی شد که آخرین آن روستای الباجی بود که هفته گذشته با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی آب پایدار و با کیفیت را به مردم این منطقه رساندیم.

⭐️ مشکل اعتباری پل عنافچه حل شده و با همکاری فولاد اکسین این پروژه در حال انجام است.

⭐️ از مردم عذرخواهی می کنم چون شاید بیشتر از این می توانستیم تلاش کنیم.البته مشکلات اقتصادی کشور و تورم کار را سخت کرده است اما تلاشمان بر این بود با همراهی و همدلی و برادری در سطح نمایندگان و استفاده از ظرفیت ملی و جایگاهمان در مجلس و هیئت رئیسه و کمیسیون ها مطالبه گر حق مردم براساس علم و دانش باشیم.

⭐️ بابت کمبودها از مردم عذرخواهی می کنم و تا روز آخر خود را خادم مردم و برادر کوچک میبینم و تلاش خواهیم کرد بدون توجه به حواشی مشکلات مردم را مرتفع کنیم و آینده روشن است…

خبرنگار: علیرضا بهمنش

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By علیرضا بهمنش

خبرنگاری حرفه نام‌آوری و نان‌آوری نیست؛ هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *