به گزارش ایران باران نیوز بمناسبت گرامیداشت هفته دولت، آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی بندر تجاری شادگان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی ،استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین استانی در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و حضور فرماندار شادگان، امام جمعه شادگان، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شادگان،مدیر بندر تجاری شادگان و جمعی از مسئولین و تجار و بازرگانان در محل بندر شادگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در این آیین گفت: پروژه احداث شبکه برق رسانی در بندر شادگان به طول ۳۲ کیلومتر به بهره برداری رسید.

جمال صالح زاده اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال وارد شبکه شد و زمینه اشتغال برای ۷۰ نفر را نیز فراهم کرد.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه برق پایدار برای تغذیه بندر شادگان و دیگر مشترکین همجوار بندر فراهم خواهد شد ضمن اینکه کاهش مصرف سوخت های فسیلی را به همراه دارد.

فرماندار شادگان با اشاره به احداث فیبر نوری در بندر این شهر گفت: این پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به طول ۱۶ کیلومتر اجرایی گردید.

صالح زاده بیان کرد: ایجاد بستری امن و پایدار برای برقراری ارتباط با بندر تجاری شادگان و سرعت بالای انتقال دیتا از اهداف احداث این پروژه است.

فرماندار شادگان اظهار کرد:احداث دیوار پیرامونی بندر شادگان با ارتفاع سه متر و به طول ۹۴۸ متر در جهت افزایش امنیت بندر شادگان احداث خواهد شد.

خبرنگار: ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *