به گزارش ایران باران نیوز محمودی در گفتگو با شبکه استانی سیمای خوزستان اظهار داشت:در شهر اهواز ۲۰۰۰ تاکسی زرد فعال هستند که حدود ۹۰ درصد از این تعداد فرسوده و بیش از ده سال عمر دارند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه سیاستی در دولت های قبل جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی انجام نشده است در حالیکه این دولت به بخش نوسازی تاکسیرانی نگاه ویژه ای داشته و کارهای مقدماتی برای این کار صورت پذیرفته است و تعدادی تاکسی خریداری شده که قسمتی از آن در هفته دولت و حدود ۳۰۰ دستگاه در دهه مبارک فجر به ناوگان تاکسیرانی اضافه خواهد شد.
محمودی اضافه کرد تعداد ۵۰ ون نیز خریداری شده که قسمتی از آن در هفته دولت و مابقی در بهمن ماه به ناوگان حمل و نقل اضافه خواهند شد.

رئیس شورای شهر اهواز همچنین در مورد ایستگاه های تاکسیرانی عنوان داشت.علاوه بر ایستگاه تاکسی در ابتدای خیابان سلمان فارسی یک ایستگاه دیگر نیز در خیابان سلمان فارسی افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است ایستگاه تاکسیرانی شرق اهواز در هشت خط ایجاد شده که طبق گفته رئیس تاکسیرانی اهواز این ایستگاه در شهریورماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

ایران باران نیوز جهت خدمت به شهروندان آماده دریافت نظرات و انتقادهای شهروندان در مورد خدمات سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و انتقال آن به مدیران ذیربط می باشد.

خبرنگار: علیرضا بهمنش

3.5/5 - (2 امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *