به گزارش ایران باران نیوز از شهرستان هندیجان چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲در جلسه شورای سلامت شهرستان هندیجان به ریاست حسین بحرکانی فرماندار هندیجان و دبیری دکتر شبنم علوی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان و با حضور مهندس پرویز جوانمردی رئیس مرکز بهداشت شهرستان، بخشداران، فرماندهان، مدیران و سایر اعضاء این ستاد در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.
در این جلسه مصوبات پیشین و همچنین مسائل جدید تهدید کننده سلامت عمومی مردم، مورد به مورد بررسی شدند و در فضایی تعاملی، راهکارهای مناسب جهت رفع موانع و حرکت به سمت اجرای کامل مصوبات و درنتیجه حفظ و ارتقاء سلامت عمومی، ارائه گردید.
حسین بحرکانی فرماندار هندیجان گفت:
مشکلات عدیده آب شرب شهرستان خصوصا در بخش روستایی باید هر چه سریعتر از سوی مدیران در سازمان آبفا دراستان وشهرستان حل گردد.
وی افزود: رفع نواقص جدی کشتارگاه جمع آوری نخاله های ساختمانی که در برخی از نقاط شهرستان هندیجان در حال افزایش هستند و عامل تکثیر پشه خاکی ناقل بیماری سالک میباشند که باید جدی گرفته شود.
بحرکانی گفت: رفع شکستگیهای سیستم آبرسانی شهر و روستاهای هندیجان باید از سوی مدیران دستگاه اجرایی باید دستور کار قرار گیرد و با همکاری می توان حل گردد.
در پایان موضوع ازدیاد حیوانگزیدگی و به تبع آن احتمال انتقال بیماری خطرناک و کشنده هاری و موضوع جلوگیری از ورود و اسقرار پشه خطرناک و بیماریزای آئدس نیز مورد بحث و توجه ویژه جلسه قرار گرفت.
خبرنگار: ناصرحکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *