به گزارش ایران باران نیوز، سرهنگ کاظم میرمقدم فرمانده انتظامی هندیجان در ارتباط با مبارزه با کشف قاچاق کالا و سوخت پرسنل انتظامی هندیجان توانسته در یک عملیات ۲۵ هزار لیتر سوخت را کشف و ضبط نمایند.
وی افزود: همچنین در خصوص سرقت سیم های برق در شهرستان هندیجان ۴ نفر که مبادرت به این کار نموده بودند به همراه یک قبضه سلاح و یک دستگاه خودرو توقیف و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
میرمقدم ادامه داد: در چند وقت اخیر درگیری خانوادگی که در هندیجان اتفاق افتاد باعث مرگ یک خانم گردید که فرد قاتل اهل اهواز بود که بهمراه ۳نفر دیگرکه با فرد قاتل همدستی و همکاری نموده بودند دستگیر و پرونده متهمان پس از تکمیل تحویل مقامات قضایی قرار گرفت.
وی با اشاره به کشف ۱۰تن نبشی آهن که از دکل های فشار قوی برق می نمودند پرسنل انتظامی توانسته ۱۰ نفر مالخر که مبادرت اموال مسروقه می نمودند دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مقامات قضایی تحویل گردید.
و ۱۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و ۱کیلو هروئین کشف گردید.
میرمقدم گفت: در هندیجان توسط نیروی انتظامی کار فرهنگی بسیار صورت گرفت که در بحث پلیس راهور و کلانتریها و ستاد فرماندهی در اولویت کار فرهنگی از شهروندان درخواست داریم در این زمینه همکاری نمایند وی افزود: از همشهریان تقاضا داریم هنگام قطعی برق بوجود می آید سریعا مراتب را به ۱۱۰و ستادانتظامی و کلانتری گزارش دهند تا بتوان از سرقت و سارقین سیم های برق جلوگیری نمائیم وی در پایان گفت:در مراسمی که باحضور فرماندار و سران عشایر برگزار گردید از رئیس عشایر،طوایف وشیوخ خواسته شد که در مراسمات عزاداری و تشیع جنازه ها و عروسیها از تیراندازی جلوگیری نمایند تا شاهد حوادث ناگوارنباشیم.
و سامانه تلفنی ۱۱۶ نیروی انتظامی راه اندازی شده و از شهروندان درخواست داریم جهت گزارشات ،پیشنهادات و تقدیر از پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی اطلاع رسانی نمایند.
خبرنگار: ناصرحکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *