به گزارش ایران باران نیوز حبیب آقاجری نماینده حوزه انتخابیه ماهشهر امیدیه هندیجان در بازدیدی از عملیات اجرائی جاده امیدیه جایزان و تونل گفت: اعتبارات شرکت ملی نفت ایران در بازسازی جاده های مواصلاتی حوزه انتخابیه
با روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم گشایش ها و اعتبارات قابل توجهی از محل بودجه های شرکت‌ ملی نفت در خصوص بازسازی جاده های مواصلاتی اختصاص یافته است،‌ وی از اختصاص بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی جهت دو بانده نمودن جاده سرانجام امیدیه افزود: جاده امیدیه – جایزان و تونل ابتدایی آن نیز از محل بودجه های سرمایه ای شرکت ملی نفت ایران توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در حال اجر است.
وی در ادامه از اختصاص بودجه ۲۵۸ میلیارد تومانی به جاده محور گاز مایع ۱۰۰۰ تا قلعه کعبی اشاره داشت: جذب این بودجه از اعتبارات شرکت ملی نفت با همراهی و پییگری نماینده محترم حوزه انتخابیه بهبهان آغاجاری جناب آقای مظلومی محقق گردید.
وی در ادامه به بازسازی جاده روستایی غرب کارون از توابع بخش جایزان در شهرستان امیدیه گفت جهت این جاده نیز شرکت ملی نفت اعتبار خوبی اختصاص داده است.
بازسازی جاده محور سه راهی آغاجاری تا سه راهی  دیلم نیز پروژه دیگری است که نماینده مجلس به آن اشاره نمود  و گفت اعتبار مناسبی از نفت به این پروژه اختصاص یافته است.
آغاجری در ادامه اظهارکرد:
بازسازی جاده امیدیه جایزان با اعتبارات سرمایه ای شرکت ملی نفت ایران و  بودجه ۹۳ میلیارد تومانی با اجرای شرکت بهره برداری نفت و گاز در حال پیشرفت است فاز اول این پروژه از چیت پلنت تا شیرخانه چاه ۸۰ شامل روکش لایه دوم آسفالت، ایمن سازی و خط کشی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان با پیشرفت ۶۵ درصدی پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور  سالجاری به اتمام برسد.
فاز دوم این پروژه از شیرخانه چاه ۸۰ تا پاسگاه جایزان نیز با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان با پیشرفت ۵۰ درصدی پیش بینی می‌شود تا پایان آبانماه سالجاری به بهره برداری برسد تونل این جاده در ابتدای شهر امیدیه هم اکنون از محل بودجه جاری شرکت آغاجاری به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در حال ایمن سازی است که بنا به اظهارات نماینده محترم مجلس(حاج حبیب آقاجری)اعتبار ۱۰۰ میلیار تومانی لازم جهت تکمیل آن نیز در حال پیگیری است.
آقاجری نماینده مردم در پایان از پیگیری‌ها و اهتمام مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت آغاجاری جهت پذیرفتن مسئولیت اجرای برخی جاده های مواصلاتی، همچنین تلاش‌های فرماندار محترم جناب آقای سلامی تقدیر نمود.
طی روزهای آتی گزارشی توسط مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در خصوص اقدامات گسترده عمرانی شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفت خیز جنوب در جغرافیای تحت پوشش این شرکت منتشر خواهد شد.
خبرنگار: ناصرحکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *