به گزارش ایران باران نیوز از شادگان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور دکتر صالح زاده فرماندار شادگان، حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شهرستان، سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان و سایر اعضاء  به منظور هماهنگی هر چه بیشتر در راستای اجرای برنامه های  دهه امامت و ولایت  در سطح شهرستان در محل دفتر امام جمعه  برگزار شد.

دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه با بیان اینکه عید غدیر خم بزرگترین عید مسلمان است، اظهار داشت: غدیر خم فرصت بسیار ارزشمندی برای ترویج و اشاعه فرهنگ غنی غدیر  و تبیین مقام و فضایل حضرت علی(علیه السلام) است.

صالح زاده تاکید کرد: با تدابیر و برنامه ریزی های انجام شده توسط  شورای فرهنگ عمومی شهرستان، برنامه ها و جشن های عید غدیر امسال را هر چه باشکوه تر برگزار خواهیم کرد.

فرماندار شادگان در ادامه  با بیان اینکه محور اصلی برنامه های دهه ولایت همراه با امید آفرینی در جامعه  باشد، اظهار  داشت: چندین پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان در دهه ولایت  افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد.

صالح زاده تاکید کرد : کلیه ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان لازم است  نسبت به  آذین بندی، چراغانی و زیباسازی معابر و خیابانها  و نقاط مختلف شهرستان اقدام نمایند.

فرماندار شادگان اضافه کرد: راهپیمایی در روز عید غدیر، تکریم  وسرکشی به منازل سادات، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر عربی «الغدیر» همایش تجدید میثاق عشایر با ولایت، جشن بزرگ عید غدیر خم، برگزاری محفل انس با قرآن، اجرای برنامه های فرهنگی و مراسم جشن های عید غدیر خم در مضیف ها و در سطح شهرها و روستاهای تابعه، راه اندازی موکب سلامت در سطح شهر، همایش پیاده روی خانوادگی از برنامه های شاخص و متمرکز دهه ولایت و امامت در شهرستان شادگان خواهد بود.
خبرنگار: ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *