به گزارش ایران باران نیوز ایستادگی و جان بر کفی نیروهای مقتدر فراجا، بسیج، سپاه و نیروهای امنیتی نظم و امنیت را به ارمغان آوردند.
همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ، غبار روبی گلزار شهدای شهرستان و دیدار با امام جمعه شهرستان با حضور دکتر صالح زاده فرماندار شادگان، حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شادگان، سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان، سرهنگ جماشیانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، حمر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.
دکتر صالح زاده  فرماندار شادگان در این مراسم،  ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای ایران اسلامی و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و گرامیداشت سوم خرداد، اظهار داشت: سالروز آزاد سازی خرمشهر روز اقتدار، غرور آفرین و به یادماندنی از عزت، مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران است.
فرماندار شادگان با بیان اینکه اقتدار و عزت امروز  ایران اسلامی برگرفته از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، افزود: اقتدار و عزت امروز ما مديون و مرهون خون پاک شهدا و رشادتهای رزمندگان و دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس میباشد.
رئیس شورای تامین شهرستان شادگان در ادامه از  اقدامات اخیر نیروی انتظامی شهرستان جهت برقراری نظم و امنیت، گفت: نیروهای مقتدر فراجا، بسیج، سپاه و نیروهای امنیتی شهرستان شادگان با ایستادگی و جان برکفی این امنیت را به ارمغان آوردند.
لازم به ذکر است: در ادامه برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در شادگان، مسئولین شهرستان با غبار روبی و عطرافشانی گزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن تقدیر  ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.
همچنین  فرماندار شادگان با همراهی اعضای شورای تامین شهرستان  و جمعی از مسئولین  با حجت الاسلام و المسلمین منصوری امام جمعه شادگان، امام جمعه شادگان دیدار و تجدید بیعت خود را با آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اعلام کردند.
خبرنگار: ناصر حکیمی

4/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *