به گزارش ایران باران نیوز جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی( ره) سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان به ریاست فرماندار شادگان و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گرامیداشت و سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار داشت: سوم خرداد نماد مقاومت و از روزهای پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است.
فرماندار شادگان با بیان اینکه مسئولین ادارات باید برای رفع مشکلات و جلب رضایت مندی مردم تلاش کنند، گفت: مدیران با تدابیر بهتر و اقدامات به موقع و خدمات سازنده و جلب رضايت مندی مردم قطعا به آرمان های انقلاب اسلامی نزدیکتر خواهند شد.

صالح زاده از اعزام ۳۰۰ نفر از شهرستان به منظور شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) به تهران خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام  شده در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بیش از ۳۰۰ زائر از شهرستان در قالب ۷ اتوبوس در حرم امام(ره) برای روز های ۱۴ و ۱۵ خرداد  حضور خواهند یافت.
فرماندار شادگان ادامه داد : کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی همکاری لازم را با ستاد بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) در راستای برگزاری با شکوه تر برنامه های این مناسبت ها در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان داشته باشند.
وی تاکید کرد: کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان نسبت به آذین بندی و فضاسازی فرهنگی و تبلیغات محیطی در سطح شهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، ارتحال حضرت امام خمینی( ره)  و قیام خونین ۱۵ خرداد اهتمام جدی داشته باشند.
فرماندار شادگان در پایان، گفت: دیدار باخانواده معظم شهدا، غبار روبی و عطر افشانی گلزارشهدا ، برگزاری مراسمات سالروز آزاد سازی خرمشهر در سه بخش مرکزی، دارخوین و خنافره و….از مهمترین برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان خواهد بود.
خبرنگار: ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *