به گزارش ایران باران نیوز از شادگان در جلسه تسریع در جابجای روستای صفحه از توابع بخش دارخوین به ریاست مهندس موسوی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندای شادگان مهندس فرحانی مسول طرح های هادی استان و هیات همراه ایشان؛ موسوی مسول بنیاد مسکن شادگان ؛نصیری بخشدار بخش دارخوین در محل دفتر معاون فرماندار برگزار گردید.
لازم به ذکر است: بنیاد مسکن زمین و محل جدیدالاحداث روستا به میزان 16هکتار تامین ،خاکریزی و آماده سازی، طرح هادی را تهیه ،آمادگی خود را جهت واگذاری قطعات زمین همچنین اعطای تسهیلات نوسازی  و متعاقب آن صدور اسناد مالکیت پس از ساخت و ساز اعلام نموده است . از مهمترین مصوبات این جلسه تسریع در تکمیل درخواست و فرمهای تملک توسط دهیاری و تحویل به بنیادمسکن، پیگیری جذب مساعدت از شرکت توسعه نیشکر در جهت پیشبرد پروسه جابجایی روستا توسط بخشداری، لحاظ متراژ حداکثری قطعات مسکونی بر اساس ضوابط طرح هادی، اعطای تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان توسط بنیاد مسکن همچنین پیش بینی اعتبارات و طرح موضوع در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت احداث معابر و ایجاد مبلمان روستایی توسط فرمانداری از مصوبات این جلسه بوده است.
خبرنگار: ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *