* مصاحبه اختصاصی:

لطفا خودتان را معرفی بفرمائید:
دکتر محمد سرکوهکی هستم، رئیس سازمان جهانی کیوکوشین کاراته wkfb و اما در خصوص مسابقات بین المللی که در مهرماه سال ۱۴٠۱ برگزار کردیم، حجم بسیار عظیمی از خانم ها و آقایان در تمامی ردهای سنی شرکت کردند.
الحمدالله سبک ما از سبک های برتر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران است و به همین خاطر برای اولین بار به این مسابقات آسیایی که به ندرت مجوز داده می شود و بیشتر به صورت مسابقات بین المللی برگزار می شود که ما مرتبا در حال مکاتبه با فدراسیون هستیم، برای گرفتن مجوز شورای برون مرزی، اقدام کرده ایم و در حال پیگیری هستیم.
این مسابقات آسیایی از اوایل هشتم تا دوازدهم آبان ماه که دو روز آن در اهواز در سطح بانوان و آقایان برگزار خواهیم کرد و قبل از این دو روز هم، مسابقات  و سمینار سالیانه جهانی ما می باشد که شامل: کلاس مربیگری، کلاس بازآموزی، کلاس استاژ فنی، کلاس داوری، کلاس ارتقای داوری را داریم و همچنین سمینار سالیانه سبک، نمایندگان سبک در ایران و استان ها که نمایندگان ما در ایران هستند.
بنده که یک فرد ایرانی هستم مفتخرم رئیس این سبک، هستم و در جهان هم ۲٠ کشور با ما همکاری می کنند و با توجه به روابطی که کشورمان با دیگر کشورهای منطقه برقرار کرده است، در حال گسترش روز افزون نمایندگان این سبک در دیگر کشورها، الخصوص کشورهای عربی هستیم.
امیدواریم که صداوسیما بیشتر با ما همکاری داشته باشد و از اصحاب رسانه خواهشمندیم که این رویدادهای مهم که نقش بسزایی در استان ما، کشور و جهان دارند را به خوبی هر چه تمام تر منعکس کنند.
این مسابقات آسیایی را پنج هزار نفر تخمین زده ایم و از مسئولین و ادارات انتظار می رود که به نحو احسن و شایسته کمک نمایند.
در سال گذشته شرکت نفت حمایت کننده بود، این مسابقات جایزه نقدی است و پیش بینی می شود که ۵ هزار نفر در این مسابقات در بخش آقایان و بانوان شرکت کنند و در پایان چون این مسابقات متعلق به شهیدان و سردار سلیمانی ها است، ما هم انتظار داریم که از تمامی ادارات کل اقتصادی و غیر اقتصادی، ارگان ها و نهادهای نظامی و غیر نظامی که حمایت کننده باشند، چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری یکی از مسائل مهم و ارزشمند برای نظام مقدس ما، کار فرهنگی است که از طریق همین ورزش ها، جذب کردن جوانان، کار تیمی و گروهی صورت می پذیرد.
نویسنده: سیاوش باران وند

4.5/5 - (4 امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *