به گزارش ایران باران نیوز جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات شهرداری های شهرستان با حضور دکتر صالح زاده فرماندار شادگان، مهندس شاه ولی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، محسنی بخشدار خنافره، زاهدی شهردار شادگان، اکبری فر عضو شورای شهر شادگان و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار گردید.
دکتر صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه از اختصاص یک دستگاه تانکر آب به شهرداری شادگان خبر داد و گفت: این دستگاه توسط اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان به شهرداری شادگان اختصاص یافته است و تا چند روز آینده تحویل شهرداری داده خواهد شد.
صالح زاده با اشاره به مشکلات شهرداری های شهرستان، اظهار داشت: با توجه به مشکلات آسفالت شهر شادگان، پیگیری جذب اعتبارات جهت آسفالت ۱۵ معابر اصلی شهر شادگان در دستور کار قرار گرفت و انتظار می رود در آینده نزدیک روند آسفالت این مناطق آغاز شود.
فرماندار شادگان تاکید کرد: انتظار می رود اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در خصوص رفع مشکلات شهرداری شادگان، خنافره و دارخوین توجه ویژه‌ای داشته باشد.
پیگیری جذب اعتبارات آلایندگی فاز دوم شهرداری ها و تاکید بر تسریع پروژه‌های آسفالت مناطق چومه سید علوان، سعدی و شهرک شهید منتظری شادگان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
شایان ذکر است که امروز دوشنبه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان بصورت سر زده از شهرستان شادگان بازدید نمود.
خبرنگار: ناصر حکیمی

5/5 - (1 امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *