به گزارش ایران باران نیوز از هندیجان،ظهر امروز فرماندار و هیئت همراه، رئیس تعزیرات، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده شبکه بهداشت درمان و چند تن دیگر از مدیران ضمن بازدید از بازارچه ماهی و توزیع عرضه گوشت و قصابهای و میوه تربار و خشکبار فروشی و زلبه فروشی‌ها بازدید کردند.
در این بازدید عبدالحسن دریایی فرماندار هندیجان گفت: باتوجه به ورود مسافران نوروزی و کاروان راهیان نور قبل از تحویل سال نو تمامی امکانات رفاهی از قبیل محل اسکان و لوازم بهداشتی در مدارس توسط آموزش و پرورش مهیا و آماده سازی شده بود تامسافران بتوانند از جاذبه های گردشگری و تفریحی استفاده نمایند.
وی افزود:با توجه به خرید مایحتاج مسافران و گردشگران از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نرخ گزاری شده‌ و افرادی که بخواهند اجناس را با نرخ بالا در اختیار مردم قرار دهند توسط مسئولان تعزیرات با آنها برخورد قانونی خواهد شد. نماینده عالی دولت در هندیجان در پایان این بازدید به بعضی از مغازه داران هشدار داد که اگر مسافران نوروزی و یا شهروندان شکایتی از آنها را اطلاع دهند توسط اداره تعزیرات طبق قانون برخورد می شود.
خبرنگار: ناصر حکیمی

۱/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *