فرماندار شادگان:
راههای مواصلاتی و روستایی شهرستان شادگان در مسیر بهسازی و توسعه/ شروع نهضت تعریض و بهسازی جاده های شادگان با حمایت دکتر خنفری
به گزارش ایران باران نیوز آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت جاده روستای ناصری با حضور مقدم فرماندار شادگان، خنفری نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، شاوردی بخشدار خنافره، امیری رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شادگان و جمعی از مسئولان محلی و اهالی این روستا برگزار شد.
مقدم فرماندار شادگان طی این مراسم با تقدیر ویژه از پیگیریهای نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در تأمین اعتبارات لازم برای اجرای پروژههای عمرانی شهرستان، اظهار داشت:خوشبختانه با حمایتهای مستمر دکتر خنفری زمینه اجرای پروژههای متعدد در حوزه راههای مواصلاتی و روستایی فراهم شده است.
وی افزود: با توجه به مشکلات طولانیمدت مسیرهای روستایی و عقبماندگیهای موجود نهضت تعریض، بهسازی و آسفالت جادهها در شهرستان آغاز شده است.
فرماندار شادگان در پایان گفت: طبق برنامهریزیهای انجامشده مجموعهای از پروژههای عمرانی در حال اجراست که در آستانه هفته دولت با افتخار تقدیم مردم شریف شادگان خواهد شد.
خنفری نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه اظهار داشت: پروژه احداث جاده روستای ناصری ـ گیداری از توابع بخش خنافره تا جاده اصلی شادگان ـ دارخوین از اهمیت ویژهای برخوردار است و علاوه بر ایفای نقش کمربندی برای بخش خنافره به عنوان یک مسیر پدافندی برای شهرستان شادگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی افزود: عملیات تعریض و آسفالت این جاده طبق برنامه پیشبینیشده ظرف مدت سه ماه تکمیل و به بهرهبرداری خواهد رسید.
خنفری با اشاره به اهمیت جادههای شهرستان در تسهیل تردد و ارتقای ایمنی، بر ضرورت توجه جدی به توسعه و بهسازی مسیرها تأکید کرد و گفت: بهسازی و توسعه راهها جزو مهمترین برنامههای ماست که ان شاءالله با استفاده از تمام ظرفیت ها در تلاش هستیم مسیرهایی ایمنتر و باکیفیتتری در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.